Muzea ONLINE – Sociální sítě 1.4

Business manager je kámoš

Po delší době je čas zase vydat něco k prezentaci muzeí a kultury na sociálních sítích. Částečně proto, že s podobnými školeními se teď u nás v oboru roztrhl pytel a všichni se povinně školíme jak o život. Trošku nešťastně nás ovšem školí sockaři většinou z komerčního sektoru zaměření na prodej, kteří o socsítích uvažují v něčem trochu jinak.

Proto se dnes podívám na zoubek, věcem které muzea až tak nepálí, primárně souvisejí s komercí a prodejem, ale mohly by se hodit.

Rozdíl mezi organickým a placeným dosahem jsme si ukazovali už minule. Muzea a podobné kulturní organizace dokáží generovat ze své podstaty zajímavý obsah a mohly by proto spoléhat na organický dosah svých příspěvků vyvolaný jejich správnou skladbou. Algoritmy socsítí ovšem tlačí na výdělek, takže se snaží příspěvky omezit tak, aby vznikala potřeba kupovat si placenou propagaci (reklamu). To je funkční v momentě, kdy se vám náklady na reklamu třeba přímo vrátí nákupem, který se díky této reklamě uskutečnil, ale jak poznáte, že ten návštěvník na pokladnu skutečně přišel, protože viděl váš placený post na facebooku?

Jakmile se rozhodnete uvažovat o reklamně na sociálních sítích (ale i v případě, že spravujete více než 1 profil) tak vehementně doporučuji zřídit Business Manager Facebooku. Je to rozhraní, které vám umožní pohodlně překlikávat mezi profily, nahrávat příspěvky dopředu, obsahuje základní metriky (pamatujte! měřit! měřit! měřit!) a hlavně umožňuje pohodlně spravovat i reklamní účty, kde je možné nastavit si firemní karty, ze kterých se bude platba strhávat, ale taky fakturační údaje, a další nezbytnosti.

Možná se bude BM jevit jako komplikované prostředí, ale v dnešní době se dá pořídit i poměrně laciné školení na základy práce s tímto médiem (jen googlujte!). V budoucnu to ušetří spoustu práce. A hlavně pokud budete s placenou reklamou pracovat více. Nikdo nechce platit firemní reklamu z vlastní kapsy.

Petra má vysokou a tři psy a baví ji kanoistika – Persona a cílová skupina

Základní marketingová poučka je Poznej svoje publikum. Než se do čekoholiv pustím, tak vím, kdo je můj ideální zákazník. A platí to i při prodeji vložek i při tvorbě výstav o pozdních impresionistech.
Jak praví moje oblíbené moudro (z knihy Jak na sítě) – vaše cílová skupina jsou „VŠICHNI“, pouze pokud prodáváte vzduch.

Pro zacílení vašich výstav/kulturních akcí/programů/expozic vytvářejte tzv. persony. Vytváří je markeťáci napříč světem i obory, proč by muzea měla být výjimkou. Persona je fiktivní zákazník, který by váš produkt mohl vyhledat. Pro jeden produkt můžete mít person vytvořených více, dají se recyklovat, používat znovu, upravovat… Já mám person v práci plný šanon a pracuji s nimi podle potřeby.

Kromě toho, že je neuvěřitelná zábava persony vytvářet jsou vážně užitečné. Pochopitelně za předpokladu, že to neodbudete a nenavymýšlíte naprosté kraviny. Personě vymyslete jenom jméno, ale i věk, bydliště, vzdělání, koníčky, kam rád(a) chodí s přáteli, co čte, jestli sleduje trendy a sociální sítě, nebo dá na plakáty, jakou poslouchá hudbu, jaké má ráda filmy atd… Vytvořte UVĚŘITELNÉHO fiktivního člověka.

Korunky se sypou a návštěvníci nikde

Dobře vytvořená persona vám totiž může s reklamou na sociálních sítích ušetřit spoustu peněz. Ze o nás internet sbírá šokující množství informací je dobře známé, ale málokdo ví skutečný rozsah dat, které radostně nadnárodním společnostem předává. A tyhle data jsou užitečná zejména při tvorbě a cílení reklam.
Namísto toho, abyste zadali reklamu, kterou uvidí všichni česky hovořící uživatelé, a která vás tím pádem bude stát strašné peníze aniž by měla větší dosah, můžete vytvořit podle person ideálního koncového klienta, kterého chcete svou reklamou zaujmout.

(Malá odbočka: Když děláte jakýkoliv byznys – komerční, nekomerční, prodej, služby – je to jedno – tak nemůžete spouštět kobercové reklamní kampaně a doufat, že když zasáhnete všechny, tak se někdo chytne. Nechytne! Navíc vyhodíte spoustu peněz do luftu. Než kulometně chrlit předraženou reklamu do kanálů kde se vaše cílovka nepohybuje ani v nejmenším, je mnohem lepší zaplatit mnohem nižší obnos na přesně zacílenou reklamu, kterou naservírujete vašim klientům pod nos.
Lidi jsou líní, i tu reklamu chtějí dostat až před obličej a bez práce! Zároveň ale nechtějí reklamu nerelevantní protože na náš mozek denně útočí takové množství vjemů, které lidský mozek nedokáže účinně zpracovávat, tak je prostě vypíná. druhá cesta samozřejmě vyžaduje více práce od vás, ale vyplatí se mnohonásobně!)

Facebook umožňuje zacílit reklamu podle místa bydliště, podle zájmů, jazyků, pohlaví, věkových skupin. Můžete poslat reklamu pouze lidem, kteří třeba sledují vaši stránku. Nebo naopak pouze lidem, kteří ji nesledují, ale už se na pár vašich příspěvků podívali. Stejná nastavení umožňuje i Instagram. Reklamy na sociálních sítích jsou den ode dne sofistikovanější, byla by věčná škoda, kdyby zrovna muzea zůstala v pravěku a uplaňovala techniku spray&pray.

Reklamu máme, ale k čemu?

Pochopitelně kromě cílové skupiny budete muset dopředu rozhodnout, k čemu vám má být reklama dobrá. Co je jejím cílem? Podle toho pak budete schopní vyhodnotit, zda byla kampaň úspěšná a kolik třeba stála v přepočtu na jednotlivé naplněné cíle, atd.

Byznys prostředí má tohle jednodušší. V komerčním sektoru je většinou cílem prodej zboží. Pokud zrovna vaše muzeum neumožňuje prodej lístků po internetu, tak prodej, asi nebude primárním cílem.
Kulturní sektor socsítě používá pro branding. Jako cíle pro reklamu na socsítích můžete nastavit třeba to, že chcete určitý počet lidí dostat na vaše webové stránky a přimět je k odběru newsletteru s novinkami. Nebo potřebujete k lidem dostat zprávu, že pořádáte výstavu, takže zaplatíte reklamu pořádané události. Možností je spousta, ale pokud si cíl nenastavíte dopředu, bude vaše reklamní trojnožka mít o jednu nožičku méně.

Pixel a k čemu mi bude

Pokud se rozhodnete využívat placenou reklamu na sociálních sítích, založíte si k tomu BM , budete propojovat sociální sítě s webem, dříve nebo později narazíte na pojem pixel.

Co je to? Pixel je ve zkratce vlastně analytická fíčura, která umožňuje sledovat jak se u vás na webu návštěvníci přicházivší z socsítí chovali. Dá se oprávněně namítnou, že to přece umí i analytiky vašeho webu (třeba google Analytics). Umí, ale ne tak zcela.

Pixel totiž sleduje jenom ty konkrétní lidi, kteří k vám přišli ze socsítí. A na základě dat z pixelu vy pak můžete vytvářet zase sofistikovanější reklamy. Můžete díky tomu cílit na lidi, kteří na váš web přišli, ale newsletter neodebrali. Přišli, ale nenakoupili. Přišli a navštívili určité stránky. Pixel vám trochu ulehčuje práci s personami, protože vám k fiktivní postavě doplňuje i její chování a nákupní rozhodování (pokud jim tedy chcete něco prodat).

Aby byl pixel k něčemu a nejen další zbytečný zpomalovač webu, potřebuje být 100% nastavený. Svěřte to do ruky někomu, kdo tomu rozumí a komu věříte. Správce webu. Zaplacený externista. Někdo kdo se pixelům věnuje a umí je. Já si třeba sama nevěřím natolik, abych si v tuhle chvíli nastavovala pixely sama, protože jsem se jim věnovala jenom zběžně, pro běžnou činnost funguji bez nich. Pixel se nejvíc vyplatí lidem a organizacím, které jsou zaměřené na prodej, respektive prodávají aspoň něco, protože umožňuje v základním nastavení sledovat data související s prodejem (vaši cestu nákupním košíkem například). Já jsem skutečně zatím v běžné muzejní praxi pixel nepotřebovala, reklamy tvořím převážně na základě person a průzkumu návštěvníků.

17 komentářů u „Muzea ONLINE – Sociální sítě 1.4

  1. Now you will be able to not only find out livescores of such matches but also follow the detailed statistical information of the game. For example, this information includes: Live scores app for all soccer scores, sports results, leagues and stats Check current football livescore on the way with optimized mobile version of FlashScore. Mobile match results via flashscore Full correct live score for today by flashscore Tomorrow and yesterday matches by flashscore Search for the flashscore 24 livescore games. From ODIs to Twenty20, follow international tournaments and see cricket scorecards, ball-by-ball commentary and detailed descriptions of each wicket. If basketball is your thing then LiveScore is the best sports app for keeping up with the game, with NBA conferences, play-offs and finals all covered. As leaders and inventors of live score updates, LiveScore is trusted and used daily by millions of users globally. https://lima-wiki.win/index.php/Football_mobile_sites Michele Signorelli and Nozomu Kamei each found the net twice, and Michael Appiah’s two assists in the win. If you want to explore further no worry, here is my code. Furthermore this is just a basic way of predicting the game, nowadays classification algorithms are used to predict the outcome and regression algorithm to predict the scoreline. But That`s the topic for another day, till then have fun playing with this. Adios! Scoring in soccer revolves around getting the ball to completely cross the goal line. Any position on the field can score a goal, but the majority of goals come from forwards and midfielders. The team who scores the most goals in a game is usually the winner but teams can also win on aggregate. LED video displays create a dynamic atmosphere and maximize sponsor exposure. Nevco Creative Services can help you generate more revenue for your soccer team with customized team intros, sponsor graphics, and more.

  2. Gwent is a mobile version of the card game from The Witcher series. It plays very much like the version you play in the game. Players collect cards, build decks, and duel it out with the game’s unique rules. The developers try to make skill matter a little more than luck and there are several different ways to build your decks and play. The controls could be a little better, but the content is actually quite good and this is a solid game, especially for fans of The Witcher. Maybe this game will not be as much amusing as the others of this list, but it is worth a try. This game is the first multiplayer shooting game made for android devices and it is surely one of the best games on the android platform. Projectinf has been updated several times by now. https://hommbitkiseldestek.com/forum/profile/kaminkd21638009/ This electronic game involves splitting up into two teams and trying to get your teammates to guess the word on the screen by describing it in any way possible. Keep guessing new words until the buzzer goes off—if your team is still guessing, then the other team scores a point. This upgraded version has over 5,000 words and phrases so you won’t get bored any time soon! Take turns drawing while the rest of you guess what your friend’s terrible artwork is about in the side chat.As a browser game, you don’t have to close your video call and it’s also fast to prepare – just create a private room and send the invite link over to your friends.A private room can take up to 12 players. If your Zoom call is adults only, then try a game like Cards Against Humanity. PlayingCards.io made a free version called Remote Insensitivity that allows you to play on your phone while you video chat on the computer. Simply text everyone the link to your personal game room and you’re ready to go.

  3. Казанова средство от потенции средства для потенции купить в ростове, супер средство потенции. Купить Пантомакс средство для мощной потенции в Волгограде средство для длительной эрекции, препарат повышения потенции мужчин средство для потенции лаверон. Лекарства при нарушении эрекции стоимость таблеток для повышении потенции, сильный элемент. препарат от потенции. Мариуполь принимает ряд мер для борьбы с коронавирусом БАДы для потенции – это биологически активные добавки, используемые в качестве эффективных «помощников» при эректильной дисфункции. Пищевые добавки возвращают сексуальное здоровье, стойкую и качественную эрекцию, повышают половое влечение и потенцию, увеличивают продолжительность полового акта. Прежде всего — от потребителей. У нас аховая ситуация с половыми инфекциями. Изрядная часть импотенции и мужского бесплодия — от них. Лечить — долго и нудно. Откажут ли себе разносчики заразы в удовольствии устранить следствие, а не причину, после чего победно понесут заразу дальше? https://nybrowning.org/message-board/profile/trentylt2119817/ Чтобы справиться с проблемой, ее необходимо распознать. Как у женщин, так и у мужчин пивной алкоголизм проявляется примерно одинаково. Пиво негативно влияет на общий внешний вид человека, а конкретными симптомами являются: Благодаря комплексному воздействию, средство быстро снимает воспалительные процессы и застойные явления в органах малого таза. Также нормализуется выработку гомонов и ускоряется обмен веществ. Что касается гормонов….да я тоже такое слышала не раз, но вот сморите, сколько мужчин пьют это пиво и в каких количествах, я не думаю, что у всех у них возникла такая проблема, я считаю и думаю, что да это вероятно, как проблема, но не у всех поголовно и сколько же должно быть выпить….а пивной животик))))) это все от дрожжей!!!! Особых проблем с эрекцией вроде бы не было, только иногда осечки бывали. Вот поэтому я и купил капсулы, для профилактики. Их мне посоветовал знакомый уролог. После курса мой мужской механизм работает четко, без сбоев. К тому же, чувствительность повысилась при оргазме.

  4. But while co-op returns in FromSoft’s latest game, will Elden Ring have cross-play? Will PC, PlayStation, and Xbox players all be able to squad up and take on this new fantastical world together? Fall Guys set itself up for success by launching for free on PlayStation Plus, but the response has been even greater than developer Mediatonic could have expected. As one of the most played games on Steam and PS4, as well as one of the highest viewed games on Twitch, Fall Guys is a bona-fide viral hit. It’s only available on PC and PS4, but developer Mediatonic plans on bringing Fall Guys to other platforms, hopefully with cross-platform support. Several crossplay games are free to play. These include: Unity Gaming ServicesРІР‚в„ў Cross-Platform Gaming Study conducted by The Harris Poll on behalf of Unity, revealed that over half of all Americans (56 per cent) played multiplayer games in the past year, with 87 per cent of those gamers playing cross-platform games. Illustrating the need to keep these players engaged, The State of Live Gaming in 2021 Report, developed in partnership with Akamai – a solution to power and protect digital experiences – details how post-launch content updates drive and sustain high levels of player engagement, particularly for mobile game studios who saw an increase as high as 86 per cent in in-app purchase revenue after a content drop. https://sunneez.com/glambud/index.php/community/profile/imogenemartin34/ Blend your style and experience on a global, competitive stage. You have 13 rounds to attack and defend your side using sharp gunplay and tactical abilities. And, with one life per-round, you’ll need to think faster than your opponent if you want to survive. Take on foes across Competitive and Unranked modes as well as Deathmatch and Spike Rush.Watch the gameplay trailer here. Hide Configuration Clone Git repository The maps provided by most games are interesting, but after a while, you get to know every nook and cranny. This is when most players drop because the game doesn’t create any new elements and the challenge is lowered. However, a shooter game that allows players to create their own maps and lets them go crazy on the details will always be at the top of our preferences! That’s how big names in the gaming industry managed to stay popular for years on a row.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Související Příspěvky

Začněte psát hledaný výraz výše a stisknutím klávesy Enter vyhledejte. Stisknutím klávesy ESC zrušíte.

Zpět na začátek